Nikt nie lubi wiedzieć o swoich niedostatkach, chorobach, wadach. Najlepiej, gdyby wszystkie diagnozy były pozytywne. Obawa, że wyniki diagnozy będą negatywne zniechęca zainteresowanego do poddania się jej.
Mimo wszystko, gdy w organizmie pojawia się ból – większość ludzi udaje się do lekarza, aby stwierdził przyczynę i przepisał terapię. Ale wtedy oczekują oni, że diagnoza przebiegnie szybko i bezboleśnie – stąd powodzenie wszelkich urządzeń i aparatów diagnostycznych bezinwazyjnych, bezbolesnych z natychmiastowymi wynikami badań.
Dla przedsiębiorcy bólem będzie: odczuwalny spadek sprzedaży, wyraźny wzrost kosztów, lawinowy wzrost liczby reklamacji czy masowe odejścia klientów do konkurencji.
Co wtedy robić?
Jak znaleźć przyczynę tych zjawisk?
Jak naprawić sytuację i powstrzymać straty?
Diagnoza musi być szybka, wręcz natychmiastowa, najlepiej w ciągu 24 godzin, bez konieczności wychodzenia z biura. Plan naprawczy musi pojawić się równie szybko, a najlepiej z diagnozą (audytem logistyki). Uzdrowienie sytuacji w firmie nastąpi po wdrożeniu planu naprawczego, który też musi odbyć się w bardzo krótkim terminie.
Comiesięczny wzrost wskaźnika OTIF potwierdzi słuszność podjętych działań.
Oto co możesz zrobić i jakie efekty możesz uzyskać: